Menu Content/Inhalt
Witaj w serwisie arrow Przyjazny bank arrow Kampania wizerunkowa 2015 BS w Dzierzgoniu

Menu główne

Witaj w serwisie

Konferencje

Konferencje

Klub Gepardów

Klub Gepardów

Gepardy Biznesu

Konkurs

Efektywna Firma

Konferencje
Mazowieckie
InfoCredit

Członkowie

Członkowie

Wyróżnieni

Wyróżnieni

Przyjazna gmina

Przyjazna gmina

Magazyn

Magazyn

Instytut Wolności

Instytut Wolności
Kampania wizerunkowa 2015 BS w Dzierzgoniu Drukuj
08.04.2015.
ImageBank Spółdzielczy w Dzierzgoniu zgłosił swoją kampanię wizerunkową do konkursu Najlepszy Marketing Banku. W jej ramach przygotował jako pierwszy bank spółdzielczy film promocyjny w stylu lipdub.
 

Wikipedia podaje, że lip dub lub lipdub to rodzaj wideoklipu, w którym występujące osoby poruszają wargami do odtwarzanej z playbacku piosenki. Lip dub często przedstawia osobę lub osoby przemieszczające się po pomieszczeniach.

Ten specjalny wideoklip Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu przygotował z okazji 65. rocznicy swojego powstania. 

Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu tak przedstawił się w zgłoszeniu do konkursu:

Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu to nieduża instytucja finansowa, zrzeszona w SGB Banku SA w Poznaniu. Na koniec 2014 roku posiadał 120 mln zł sumy bilansowej, generuje wynik finansowy 2 mln zł brutto i zatrudnia 30 pracowników. Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu korzysta zawsze z marketingu wspólnego,prowadzonego przez Grupę SGB Bank SA. Niezależnie prowadzi własną politykę marketingową skierowaną do lokalnej społeczności. Kampanię marketingową od wielu lat prowadzimy w oparciu o wizerunek własnych pracowników, podkreślając przy tym relacyjny charakter funkcjonowania naszej instytucji. W ten sposób wizerunek zarówno Zarządu jak i pracowników Banku pojawia się w portalach społecznościowych - aktywnie prowadzony "un page" na stronie internetowej, w mass mediach, w ulotkach.W ten sposób zrealizowano następujące akcje promocyjne: Kalendarz na rok 2015, ulotki i materiały reklamowe, artykuły prasowe.

Kontynuacją tej polityki marketingowej jest nagranie filmiku promocyjnego z serii LIPDUB nagranego z okazji 65. rocznicy powstania  Banku Spółdzielczego w Dzierzgoniu z uczestnictwem wszystkich pracowników Banku. LIPDUB to nowoczesna forma promocji, a Bank Spółdzielczy w Dzierzgoniu jest pierwszym Bankiem Spółdzielczym, który tą formę wykorzystał we własnej kampanii reklamowej. 

 Image

Zdjęcie z kręcenia filmiku promocyjnego 

 

Zdjęcie z kręcenia filmu opublikowane na Facebooku 

Profil Banku Spółdzielczego w Dzierzgoniu na Facebooku, dostępny dla użytkowników tego serwisu internetowego  

Trailer filmu opublikowany 7 kwietnia 2015 w portalu YouTube

 

Image

 

Zdjęcie z kalendarza na 2015 r. 

 

Image

 

Zdjęcie z kalendarza na 2015 r.  

 

Image

 

Reklama prasowa

 

Image 

 

 Reklama prasowa

 

Najważniejsze projekty tej kampanii wizerunkowej zostały zrealizowane w 2015 r., dlatego została ona zakwalifikowana  do V edycji Konkursu Najlepszy Marketing Banku 2015. 

 

Konkursu Najlepszy Marketing Banku od 2008 r. organizuje Instytut Nowoczesnego Biznesu, prowadzony przez ULAN Sp. z o.o.         
 
designed by www.madeyourweb.com